HTML

Netes pénzkeresti átverések és valodiak listája !

Neten találhato weboldalak külföldi és egyre több magyar oldal hirdet otthonrol végezhetö regisztrálos,klikelös stb... munkát valodi pénzért illetve értékes tárgyakért. persze ennek a felesem igaz.. mit fele ! az egész nem igaz ... azzaz kamu a legtöbb ilyen oldal. Persze létezik pár ami megbizhato és sok sok munkával ki is fizetnek de itt mi föként azokat gyüjtötük össze amik át akarják verni az embert azért teszük ezt hogy ne hogy csalodj te is ! érdemes elolvasni mik azoka miket lehet és mik azok amikel nem...

Friss topikok

Linkblog

Archívum

GOOGLE :) INGYEN PÉNZ KERESÉSE :) IGAZI FÉRFIAS KALAND

2010.05.19. 11:50 moderatorok

SZOVAL HOGY MEGÉRTSÜK IRJUK BE A GOGLIBA HOGY "INGYEN PÉNZ" AZTÁN KERESÉS....
BEZONY ENYIEN ADNAK INGYEN PÉNZT ;)  AKKOR MÁR CSAK FELVESZEM A LOVÉT ÉS MEGYEK KUBÁBA , GONDOLNÁ A JO HISZEMÜ OLVASO DE VALOJÁBAN NEM ...
MIVEL RENGETEG OLDAL VAN KÖZTE IGY SZEMELJÜK KI A SZPONZORÁLT HIRDETÉSEK KÖZÜL (AMIKRE PÉNZT ÁLDOZTAK) AZ ELSÖ 3-AT.
AZ ELSÖ : 
"

Pénzt Keresni - €600

Online-Penzt.Info      Keress pénzt az Interneten. Próbálja ki most Ingyen "

NA AKKOR BEUGROK A 600 EUROMÉRT MINDJÁRT JÖVÖK ... BÁR ILYEN EGYSZERÜ LENNE SZOVAL UGY KEZDÖDIK A DOLOG HOGY NETES KASZINOBA FIZESS BE PÉNZT... AMI NEM ROSSZ ÖTLET MERT MÉRT NE ? JOBB ÖTLET MINTHA SZÉTTÉPNÉM NEM ? :) NA SZOVAL KOMOLYRA FORDITVA A SZÓT ITT EGY OLYAN ROULETTE STATISZTIKÁT IRNAK LE AMINEK AZ A LÉNYEGE HOGY TEGYÉL A PIROSRA EBBE A NAGYON HIRES SOSEM HALLOT ONLINE KASZINOBA 10CENTET AZTÁN HA NYERT MEGDUPLÁZTAD HA NEM AKKOR TEGYÉL RÁ MÉG 10-ET AZTÁN ADDIG DUPLÁZDGASD AMIG NEM LESZ PIROS IGY A VÉGÉN MINDENT VISZAKAPSZ + MÉG A 10CENTET NYERED ;) NAGYON KOSER MI ? HÁT PERSZE , ELSÖNEK GONDOLTAM NA EBBÖL HOLNAPRA LESZ MÁR PÁR EZREM EZÉRT BEREGISZTRÁLTAM , PERSZE NEM ODA AHOVA ÖK IRTÁK MERT FÉLRE HOGY KAMU (AZ IS) AZTÁN FELMENTEM A JÓ ÖREG UNIBET-RE (IMÁDOM ITT ELVERNI A PÉNZEM ,POKER,FOGADÁS MIEGYMÁS SZOVAL EZ TÉNYLEG JOFÉLE :) ) BEFGIZETEM A KASZINO SZÁMLÁMRA 10 EUROT ÉS AZZA PROBÁLTAM KI HISZITEK NEM CSINÁLTAM BELÖLE 17 EUROT 5 P ALLAT AZTÁN HISZITEK NEM ELBUKTAM AZ EGÉSZET PÁR CENT HIÁN... EGYMÁS UTÁN 7X PIROS JÖTT KIS ÉN MEG UGYE MINDIG A FEKETÉT DUPLÁZTAM... HÁT ENYIT A SZERENCSEJÁTÉKROL NEM ROSSZ AMUGY DE INKÁBB ÉLÖ KASZINOBA AJÁNLOM A BUKÁSI ESÉLY ANNÁL KISSEB MINNÉL TÖBB PÉNZEL JÁTSZOL DE PERSZE HA NEM REÁLISAN NÉZÜK AKKOR MINDEN PÖRGETÉSNÉL MÁS ESÉLYEK VANNAK. SZOVAL EZZEL IGY JÁRTAM :) 

LÁSSUK AZ EZÜST ÉRMESET :
"

Pénzkeresés 300€/Napos

Penzt-Keresni-2010.com      Keressen pénzt a neten. Próbálja ki most Ingyen! "

EZ UGYAN AZ MINT AZ ELSÖ CSAK SOHEREBB :) 

ÉS A 3. TALÁLAT : 
"
INGYEN PÉNZ! http://onlinepenzkereset.hupont.hu

100Euró azonnal a tiéd, és további ezreket kereshetsz velünk!
onlinepenzkereset.hupont.hu/ - Tárolt változat - Hasonló  "

ITT INGYEN PÉNZ LEHET KAPNI HOGYHA E-MAIL EKET NÉZZEL 100 EURO NAPONTA + TÖBB EZZER HA HIVSZ MÉG PÁR EMBERT :) UGYE MILYEN JO ? HÁT PERSZE SZOVAL EZT IS KIPROBÁLTAM ÉS HÉTVÉGÉN HAGYTAM ABBA , SZÉP MEG JO MOST MÁR TUDOM HOGY IDÁIG A NAPI 5-6 SPAM LEVÉL KEVÉS VOLT AHHOZ AMIT ITT KAPTAM A BEREGIZETT E-MAIL EMRE (VOLT HOGY 50 LEVÉL NAPONTA :O ) A LÉNYEG ITT IS HOGY MÁR BOCSÁNAT DE B.SZNAK KIFIZETNI :) RÖVIDEN ENYI ADATHALÁSZAT ÉS OLVASHATOD A SOK SZ.RT AZTÁN NEM KAPSZ LOFASZTS  SEMMITSEM ...

A TÖBBI IS HASONLO DE MOST CSAK AZ ELSÖ HÁRMAT MUTATUK BE, AMUGY EZ A KASZINSO MEGOLDÁS SOK HELYEN FENT VAN NEM CSAK EZZEKNÉL OLVASHATÁTOK , DE HA KIPROBÁLJÁTOK CSAK MEGBIZHATO KASZINOBA SZABAD JÁTSZANI.


 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kamupenz.blog.hu/api/trackback/id/tr252015087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása